:'(

Mrzim ovu subotu, definitivno ću da je zapamtim kao jednu od najgorih, uh, fuj… Neznam jednostavno je kritična, 1. dođem u Muppet skoro prazno, hajd napuni se brzo i dođe i HAris, meni lale iz ušiju cvate kad on za pola sta ode, joj kako mi je krivo bilo nemožete ni zamisliti,uh… I tako još jedno 15 minuta mi se pričinjavalo da ga vidim, koga god vidim pomislim da je on, ali uvijek skontam da ge nema, al hajd nema veze, jaranica mi neš se petljala s nekim fraerom i odjednom promjeni raspoloženje tužna odjednom, ja je pitam šta ti je ona kaže ništa i izdere se na mene koda sam joj ja kriva, ma mislim stvarno… Hajd pomoću Harisa pokušavam zaboraviti jednu osobu al nikako ne ide, odem đir s jaranicom i pravim se da hoću da vidim Harisa al ustvari čitavo vrijeme pokušavam da vidim ovoga drugoga kojeg nisam vidjela ima iiiiiiii, duuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo, i tako hajd kontamo da odemo do Billa al nam kasno i hajd vratimo se po jaranice u Muppet a njih nema, otišle, kad ja vidim izlazi jedan Amar koji mi se prije sviđao i drži crnu majicu na glavi, kontam ja šta je kad mu krv niz lice teče, pobili se i on nastradao, razbili mu flašu od glavu, joj nemože te ni zamisliti kao mi je bilo krivo, uh… Uđem u tramvaj neka me dva kretena od 20 godina počnu zezati, hajd s nama do kuće, hajd da te otpratimo uh, dođem kući a roditelji frku 1. što sam zakasnila a 2. što sam sjela za komp. dok sam ušla, al šta mogu jedino ovaj blog volim. Još dobijem mail od jaranice da mi nije fazon što sam otišla da sam joj bar mogla reći, kako bi bilo meni da je ostavim, a ustvari ja rekla da idem đir i da ću se vratiti do pola 10 a one ranije otišle, ma najlakše je sve meni nabijati na nos!!! Neznam niko me ne joji, takav vam je ovaj moj prokleti život, ma neznam, šta ja mogu, najbolje mi je da se okanim frajera, raje, izlazaka i da se posvetim učenju, al to bi za mene predstavljalo smrt, ma neznam imam želju da nekoga upoznam , nekoga novoga, eto samo onako, bar da znam osobu više, ma joj ja i moje gluposi…

9 komentara

  1. Nisi jedina koja mrzi ovu subotu. 1. nisam otisao sa rajom gdje sam htjeo. 2. tamo gdje sam dosao sve sami tehnicki problemi. 3. doso kuci u 9, tolko mi je dosadno bilo 4. iduce nedjelje idem bilo gdje 5. prijedlog, ako vec moras biti u skoli onda koristi vrijeme za zafrkanciju sa rajom 6. ispravka, iducu subotu sam opet na izletu, he he
    I love myself (samo kazem, nisam tolki narcis)

Komentariši